YLEISTIETOJA | LEHDET | LINKKEJÄ
  SISÄLLYSLUETTELOT  |  KANNET  |  ARTIKKELIHAKU  |  OHJEITA
 
Näkökulmia asiakkuuksien johtamiseen koulutus- ja tutkimusorganisaatioissa
  Marika Ahlavuo – Hannu Hyyppä – Elina Ylikoski
  Lisätiedot Yrityselämän asiakkuudet poikkeavat melkoisesti yliopistojen ja tutkimusta tekevien organisaatioiden vastaavista. Asiakkuuksien hallinta ja niiden arvon johtaminen ovat täsmentyneet yliopistoissa viimeisen kymmenen vuoden aikana. Kun asiakkaat on tunnistettu organisaation tärkeimmäksi pääomaksi, voidaan asiakkuuksia johtamalla ja huomioimalla asiakkaiden tarpeet päästä totuttua parempaan tulokseen.
  Avainsanat asiakkuus, kumppanuus, ekosysteemi, johtaminen
  Tyyppi Artikkeli  Osasto   Nro 4/2019 Sivu 14

Annetulla hakuehdolla löytyi 1 artikkeli(a).

Uusi haku