YLEISTIETOJA | LEHDET | LINKKEJÄ
  SISÄLLYSLUETTELOT  |  KANNET  |  ARTIKKELIHAKU  |  OHJEITA
 
Suomen Akatemian laserkeilauksen huippuyksikön vaikuttavuus
  Marika Ahlavuo – Hannu Hyyppä – Juha Hyyppä – Antero Kukko – Harri Kaartinen – Petri Rönnholm – Mikko Vastaranta – Markus Holopainen – Xiaowei Yu – Henrik Haggrén
  Lisätiedot Maanmittauslaitoksen Paikkatietokeskuksen (FGI) professori Juha Hyypän johtama ­laserkeilauksen huippuyksikkö toimi vuosina 2014-2019. Huippu­yksikössä olivat mukana Aalto-yliopistosta professori Hannu Hyyppä, Helsingin yliopistosta professori Markus Holopainen ja Oulun yliopistosta professori Juha Kostamovaara tutkimus­ryhmineen. Aallosta huippuyksikköön osallistuivat MeMo- ja Foto-tutkimusyksiköt. Suomen Akatemia ­valitsee tutkimuksen huippuyksiköiksi uudistumis­kykyisiä, tieteellisesti erittäin korkeatasoisia ja yhteiskunnallisesti vaikuttavia tutkimusyhteisöjä. ­Laserkeilaustutkimuksen huippuyksikkö täytti nämä Suomen Akatemian vaatimukset. Olemme koonneet oheen muutamia ­huippuyksikön lukuisista saavutuksista.
  Avainsanat laserkeilaus, huippuyksikkö, Suomen Akatemia
  Tyyppi Artikkeli  Osasto   Nro 3/2020 Sivu 4
What It Takes to Refine World-Class Research into High-Class Education
  Hannu Hyyppä – Marika Ahlavuo – Markus Holopainen – Mikko Vastaranta – Petteri Alho – Juha Hyyppä – Henrik Haggrén – Petri Rönnholm – Tommi Hollström – Ninni Saarinen
  Lisätiedot The challenge facing the research and educational community is to serve as an active participant in the global knowledge network. Co-operation between multidisciplinary cultures is part of daily life of world-class research in which information must change hands as well as produce new, futureoriented activity. Success of research is highly linked to success in highquality education and impact of both the research and teaching. World-class research also brings employment to industry and researchers themselves.

[NOTE: In addition to the authors mentioned above, Harri Kaartinen, Juho-Pekka Virtanen and Matti Kurkela also have acted as authors of the article.]

  Tyyppi Artikkeli  Osasto EDU  Nro 3a/2013 Sivu 32

Annetulla hakuehdolla löytyi 2 artikkeli(a).

Uusi haku